torstai 30. toukokuuta 2013

KUN TUNTUU ETTÄ KILOMETRIN VERRAN...


On tuota helmaa neulottavana. Luulen ettei siitä paljoa puutu.


Olen ahkerasti neulonut tätä Ecuador villuriani ja siinä sitä onkin hommaa...Koska lanka on ohutta 700m/100g . Malli on sellainen että tuo alaosa on käytännössä ympyrä joka kiinnittyy selkäkappaleeseen joka on suorakaide eli helmaa riittää neulottavaksi ihan älyttömästi. Tuon linkin takana on Ravelryyn linkki jossa kanssaneuloja on mielestäni ottanut selventäviä kuvia, käykää kurkkimassa.


Sunnuntaipuuhana värjäilin huivilankaa.Lanka on ruotsalaista täyttä villaa ja sitä on 600m/100g.


Minulla on joku sini-valkoinen kausi menossa selvästi tällä hetkellä kun mekein kaikki langat mihin ihastun on noita värejä.


Nätti väri vaikka itse sanonkin <3

Aime - huivi ei ole edistynyt käytännössä yhtään....Söin myös sanani ja rikoin itselleni tekemäni lupauksen , hyi minua !


Olen nimittäin neulonut saamastani Austermanin Merino Lace- langasta Fylleryd-huivia . Tässä taas nähtiin minkä verran tällä neulojalla on selkärankaa kun kiva ilmaisohje osuu silmiin ja ihanaa lankaakin sattuu olemaan kotona niin eihän sitä voi vastustaa , eihän ? Lupaukseni ettei uutta huivia aloiteta ennen kuin Aime on valmis lätsähti siis melkein saman tien.Kirjoittelen töistä tarkemmat tiedot kun ne ovat valmistuneet. Nyt vain jatkan hommia : )




Ai niin ostinhan minä vähän lankaakin .

Ei kommentteja: