torstai 14. kesäkuuta 2012

MITEN VOI OLLA NÄIN NOPEAA ?

Käsityöläisen kotona  blogin kautta olen tutustunut tähän Turkkilaiseen lankakauppaan ja eilen aamupäivällä päätin tehdä ensimmäisen koetilaukseni sieltä. Tadaa katsokaa mitä minulla on nyt käsissäni ? Miten ne voivat jo olla täällä ? 16 kerää puuvillalankaa jotka eilen 11 aikaan aamupäivällä vasta tilasin ! Tilaus oli matkalla vajaan vuorokauden, uskomatonta. Maksoin langoista kuljetuksineen parikymppiä eli ne olivat vielä edullisia ja tuntuvat, mitä niitä hypistelin ihan ok langoilta. Puuvilla on puuvillaa, ei siinä nyt niin kauheita eroja mielestäni ole. Villa on vähän eri juttu. Siinä laatuerot huomaa herkemmin. Olen huipputyytyväinen ainakin vielä ostokseeni ja aion tulevaisuudessakin varmasti käyttää tätä nettikauppaa hyväkseni. Valikoima on valtava ja paljon siellä on sellaisia tekokuitulankoja jotka eivät minua miellytä, mutta löytyy sieltä myös ihan luonnonkuituisia houkuttelevia vaihtoehtoja.
Langat lojuvat muuten omatekoisella tilkkupeitolla jonka olen ommellut muutama vuosi sitten. Pakko vähän kehaista. Minä siis myös ompelen jonkun verran, mutta blogissani olen keskittynyt ainakin vielä ihan vaan neulomiseen.
Lähetä kommentti