perjantai 1. kesäkuuta 2012

FREESTYLE TYYLIIN D- VITAMIINIA


Aloitin Heidi Kirrmaierin Vitamin D -takkia. Alku on ohjeesta ja sitten iski vimma vain neuloa samaan tyyliin linjassa langankierroilla lisäten pidemmälle ja pidemmälle ja pidemmälle....Mikä tuossa reikälinja -jutussa oikein vie mennessään. Olen muutenkin tänään viettänyt "kevyempää" päivää taas välillä kun nämä perhanan sateet saa minun nivelparkani särkemään, turpoamaan ja lukkoon. Olen ruokkinut kyllä toipilaan ja VT- kauppiaan sekä pessyt pyykkiä , mutta muuten olen katsellut Juulilta lainaamiani Villi Pohjola dvd - levyjä ja neulonut ilman ohjetta mitä on huvittanut. Aivojen ja hermojen nollausta siis. Kerään voimia huomista päivää varten.
Huomenna on nimittäin tärkeä päivä kun kummityttömme saa valkolakin <3 Toipilas, eli mieheni ei vielä jaksa lähteä juhliin , ikävä kyllä. VT-kauppias, eli poikamme ja minä menemme paikalle kaupan sulkeuduttua ja juhlimme hänenkin puolestaan. Hieno saavutus kummitytöltä ja hieno tyttö hän on itsekin.Kaikin puolin upea, viisas, tunnollinen ja kiltti nuori nainen :) Onnea Valmistuneille !

Malli: Vitamin  D / Heidi Kirrmaier   , vapaasti muutoksia tehden
Lanka : Araucania Ranco
Puikot : 3,25mm KnitPro Novat
Lähetä kommentti